Tip: Leren hoe je een gastvrije verkoper wordt? Maar weinig tijd? Neem een leersnack!
Jouw rol als verkoper verandert razendsnel. Je wordt steeds meer een gastheer of gastvrouw dan puur een verkoper. Dat komt door de groei van online shopping. Je wilt graag leren hoe je meegroeit met de veranderingen, maar hebt niet altijd tijd om te studeren. Jouw Talent in de Winkel brengt daarom ‘leersnacks’: supersnelle, nuttige filmpjes over gastvrijheid in de winkel.
Stilstand = achteruitgang
De leersnacks van Jouw Talent in de Winkel zijn ideale korte e-learnings, voor als je weinig tijd hebt, maar wel vooruit wilt. Want jij weet, als slimme winkelmedewerker: stilstand = achteruitgang.
Dit zijn de Leersnacks
Een goede klantreis is essentieel. Wat beleeft jouw klant als hij/zij binnenkomt? Dat leer je in deze video. Als je in de schoenen van de klant stapt, leer je de behoeften van het winkelende publiek beter te begrijpen.
Waarom is gastvrijheid zo belangrijk? Omdat een gastvrij bedrijf empathie uitstraalt en daarmee sympathie wint. Met gastvrijheid in de winkel maak je pas echt het verschil, in deze digitale tijden. Je laat zien dat je je best doet om de klant het naar de zin te maken.
De gastheer of gastvrouw in de winkel wordt steeds meer het visitekaartje van de zaak. Door de toename van technologie verdwijnt het contact met echte mensen. In deze video wordt de klantbehoefte-piramide uitgelegd.
Meer weten?
Handig hè? Die leersnacks. Jouw Talent in de Winkel heeft nog eindeloos meer van dit soort hapklare informatie, handige gratis e-learnings en vraagstukken, bijvoorbeeld over jouw loopbaan.