01/03/2020 | Leestijd 1 minuut

Vragen? De Servicebalie staat voor je klaar!

Heb jij een vraag over je inkomen, geldzaken of (mantel)zorg? Dan kun je vanaf vandaag contact opnemen met de Servicebalie Retail: een helpdesk, speciaal voor jou en je collega’s in de retail non-food. Waar kunnen we je mee helpen?

Vragen? De Servicebalie staat voor je klaar!

Waarvoor kan ik de Servicebalie Retail bellen of mailen?

Voor veel vragen over je werk, kun je contact opnemen met de experts bij de Servicebalie: of het nu gaat over je inkomen, geldzaken, geldzorgen of mantelzorg. Zij helpen je graag, gratis en direct aan een antwoord. Zodat jij vitaal en zonder zorgen je werk kunt doen.

Wie zit er achter de Servicebalie Retail?

De helpdesk is een initiatief van INretail en de vakorganisaties. De telefoonlijn en het mailadres worden bemand door ervaren experts op het gebied financiele zaken, geldzorg en mantelzorg. Dus als je contact opneemt met de Servicebalie Retail, dan kun je rekenen op goede hulp!

Contact

De Servicebalie Retail is elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur, via deservicebalieretail@unie.nl en 0345 851 420. Meer weten? Lees alles over de helpdesk

Meer weten?

De Servicebalie Retail is elke werkdag bereikbaar van 8.00 tot 18.00 uur, via deservicebalieretail@unie.nl en 0345 851 420. Meer weten? Check dan deze pagina.

Meer info